נפתח מושב החורף של הכנסת; נתניהו: "היעד – מיטוט החמאס"

מוטי הלפרין No Comments on נפתח מושב החורף של הכנסת; נתניהו: "היעד – מיטוט החמאס"

במליאת הכנסת נפתח לפני זמן קצר המושב השני של הכנסת ה-25. הנשיא הרצוג: "אויבינו משתוקקים לכל שמץ של קיטוב בינינו". רה"מ נתניהו: "היעד שלנו הוא מיטוט שלטון החמאס והסרת האיום שלו על ישראל אחת ולתמיד". לפיד: "נמגר את חמאס. אם העולם לא יאהב את זה, אז שלא יאהב את זה"

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

תמונות: דוברות הכנסת – נועם מושקוביץ׳/דני שם טוב

בצל המלחמה: המושב השני של הכנסת ה-25 נפתח היום (שני), בדקת דומיה לזכר הנופלים והנרצחים. הישיבה הופסקה באמצע בשל אזעקות צבע אדום בירושלים והתחדשה לאחר מכן. 

הנשיא הרצוג בפתיחת מושב הכנסת: "אסור לנו לצאת מהמלחמה הזאת כמו שנכנסו אליה. אפילו עכשיו אני שומע קולות מסוכנים שלוקחים מדינה שלמה אחורה – אל עֶבְרֵי פִּי פַּחַת – ומתחילים לזרוע זרעים של פירוד ושנאה. אסור לזה לקרות. פשוט אסור. אויבינו משתוקקים לכל שמץ של קיטוב בינינו. זה ממש חלק מהתוכנית האסטרטגית שלהם".

יו"ר הכנסת אוחנה: "המהלומה קשה ומערפלת חושים בשל עוצמתה, אך הקרב לא נגמר, המלחמה רק החלה. נידרש לעמוד יחד – אלה לצד אלה".

ראש הממשלה נתניהו נאם: "היעד שלנו הוא מיטוט שלטון החמאס והסרת האיום שלו על ישראל אחת ולתמיד. רבים בעולם מבינים כעת מול מי עומדת ישראל – הם מבינים שחמאס זה דאעש וגרסה חדשה של הנאציזם. אני אומר לידידינו בעולם הנאור – המלחמה שלנו היא גם המלחמה שלכם".

כמו-כן, אמר נתניהו: "יש הרבה שאלות על האסון שאירע לנו. נחקור הכול עד תום. במערכה הלאומית הזו כולנו יחד, במערכה הזו כל ישראל ערבים זה לזה. אל תבחנו אותנו בצפון, כבר עשיתם זאת פעם אחת. המחיר שתשלמו היום יהיה הרבה יותר כבד".

video
play-sharp-fill

עוד הוסיף ראש הממשלה: "לאורך תולדותינו היו אינספור ניסיונות להשמיד אותנו. ההבדל הוא שהיום יש לנו מדינה חזקה, עם חזק וצבא חזק והיכולת להשיב מלחמה שערה. יצאנו למלחמה וננצח במלחמה, ולא נעצור עד לניצחון".

עוד אמר: "מלחמת העצמאות לא הסתיימה. היעד שלנו הוא ניצחון מוחץ על חמאס והסרת האיום שלו על ישראל אחת ולתמיד. התנאים: אחדות ונחישות. מברך את אזרחי ישראל – יהודים ולא יהודים – שמתמודדים בהקרבה ובגבורה. במערכה הזאת כולנו יחד, כל ישראל ערבים זה לזה".

בסיום נאומו, נתניהו ולפיד לחצו ידיים במליאת הכנסת. לפיד אמר בנאומו: "אנחנו נמגר את חמאס, זה ייקח הרבה זמן וזה יצריך הרבה כוח ואם העולם לא יאהב את זה, אז שלא יאהב את זה, זה לא הילדים של העולם שנרצחו שם. זה הילדים שלנו נרצחו שם".

עוד הוסיף: "המטרה שלנו היא לא לסיים את המלחמה ולחזור אחורה, המטרה שלנו היא לנצח במלחמה ולהיות טובים יותר ממה שהיינו. המטרה שלנו היא להחזיר את האמון בין הבית הזה לבין אזרחי ישראל". את נאומו סיים כשהוא חובש כיפה לראשו.

video
play-sharp-fill

יו״ר ש״ס אריה דרעי, הדליק בפתח המושב נר לזכר מרן זי״ע ואמר: "מחר חל יום השנה העשירי לפטירתו של מרן רבנו עובדיה יוסף זצ״ל. מרן, תכננו בשבוע הזה לעשות אירוע ענק בבנייני האומה כדי להביא את המורשת האדירה שלך לעשרות אלפי איש, תלמידים ותלמידות ברחבי הארץ, שיחשפו למורשת אהבת ישראל שלך, את גדלותך בתורה.

"לצערינו הרב הכל נדחה. אפילו לעלות לציון ביום ההילולה אנחנו לא יכולים בגלל הוראות פיקוד העורף אותם אנחנו מכבדים ומקיימים, ולכן על פי הוראת מועצת חכמי התורה, כל אחד ידליק נר בביתו לעילוי נשמתו.

"מרן, כפי שהיית שליח שלנו במשך עשרות שנים, איחדת וליכדת את עם ישראל והורית להם את הדרך, גם עכשיו, עמוד מתחת לכיסא הכבוד תאמר לבורא עולם שיאמר לצרותינו די, ויקוים בנו – עת צרה היא ליעקב וממנה יוושע. מהצרה הזו עם ישראל יוושע, באחדות, באהבת ישראל. יהי זכרו של מרן ברוך ונצור לעד".



0 תגובות